Dag 0: van Vessem naar Reusel (14,3 km)

28 april 2018 - Reusel, Nederland

Zwaarbewolkt,  max.  temp 17º

Vandaag 14,3 / totale afstand 14,3 km

Even een klein stukje aan de vooravond van mijn avontuur. Vanochtend samen met Heidi naar Vessem gereden, om aldaar in de pelgrimshoeve mijn stempel op te halen. Na een lekker bakkie leut en wat ervaringen gedeeld met de dienstdoende hospita’s ben ik te voet vertrokken naar huis. Nog niet het echte vertrek, maar nog even wat kilometers trainen. Ik vond toch dat in mijn pelgrimspaspoort zeker een stempel van de pelgrimshoeve van Vessem zou staan. Dus de wandelschoenen maar weer aangedaan en de route van Vessem naar huis gelopen. Na ruim 2 uur lopen weer thuis, waar ik de laatste zaakjes heb geregeld, opgeruimd. Nu nog een lekker gezellig avondje thuis met Heidi, Neeltje en Teun. Dan zijn we helemaal klaar voor morgen.....

1. Heidi 😚:
    28 april 2018
    Het was een mooi begin van de dag.
    Een gastvrij ontvangst door de vrijwilligsters van Kafernaum, met wie we, onder het genot van een lekker bakkie koffie elkaars verhalen uitwisselden.🍵🍪 Het begin is gemaakt!! 🍀
  2. Sjef van der Heijden.:
    28 april 2018
    Goei begin is het halve werk zeggen ze ooit... en morgen begint het avontuur dan toch echt. Welterusten in je eigen 🛏 de komende maanden moet je nog maar afwachten waar je slaapt 🤔 Veel wijsheid en geluk op je camino en dat het mag brengen waar je op hoopt 😚
  3. Richard Kerkman:
    29 april 2018
    Orné, ik wens je een mooie en inspirerende reis toe. Dat je maar mag vinden wat je zoekt. Volg je hart, dan klopt het
  4. Henrie Schel:
    29 april 2018
    De eerste stempel is binnen, op naar de volgende 💪
  5. Gerrie Schel:
    29 april 2018
    Spannende dag vandaag, het begin van een avontuur. Heel veel succes met deze mooie uitdaging, geniet ervan......
    Jammer dat ik onderweg niet even een stoelmassage kan komen geven :)
  6. John:
    29 april 2018
    Orne’, heel veel succes met het lopen van de camino. Ik kan je helaas niet uitzwaaien maar wens je bij deze een onvergetelijke tijd. Ik ga je volgen en tot oktober. Groetjes John
  7. Harry van Limpt:
    29 april 2018
    Het kwartje is gevallen: Onlangs zagen Petra en ik jou op onze fietstocht van de Cirkel naar De Achterste Hoef zitten op het bankje bij het wachthuisje van het oorlogsmonument. Wij vroegen ons af wat jou bezielde om moederziel alleen te gaan wandelen. Maar na het lezen van al je verhalen is dat volkomen duidelijk geworden.
    Orné, heel veel succes.
    Ook wij horen, vanaf nu, bij de "volgers" van je tocht.
  8. Jan van Kuik:
    29 april 2018
    Ff indribbelen Orné. Geniet ervan. Hgr!
  9. Kees Hermans:
    29 april 2018
    Hoi Orne, wat een schitterend doel. Het wordt een hele tocht maar met jouw missie gaat het lukken. Veel succes
  10. Riné:
    29 april 2018
    Hey Orry, Het was een mooi afscheid en waardige "start" vanaf je huis. Mooi te zien dat je toch niet alleen loopt. Er zijn er velen die je in gedachten vergezellen!
    Heel veel succes op je ongetwijfeld memorabele pelgrimstocht!
  11. Johan:
    29 april 2018
    Het was een mooie start vanaf je thuisadres vanmiddag. Ik zou niet teveel van het van het abdij vocht nemen bij je eerste stop😉
  12. Rob:
    Geniet ervan. Veel succes. Groetjes Rob, Vi en Kevin
  13. Toos en Ben:
    30 april 2018
    Hoi buurman, helaas konden wij jou zondag niet uitzwaaien vanwege vakantie. Vanaf hier, geen regen en 30 graden, wensen we jou heel veel succes. Gaat ongetwijfeld lukken. Ben en Toos