Reacties
Reacties 1101 - 1150 van 1164
| Naam | Reactie | Datum |
|---|---|---|
| Angelie | Hoi Orne. Ik zag je interview in het dorpskrantje.… | 30 apr. '18 |
| Toos en Ben | Hoi buurman, helaas konden wij jou zondag niet uitzwaaien… | 30 apr. '18 |
| Tante Sjan | Bon Voyage!!!!!!!!! | 30 apr. '18 |
| Ruud | De kop is eraf. Heel veel succes broertje. | 30 apr. '18 |
| Rob | Geniet ervan. Veel succes. Groetjes Rob, Vi en Kevin | 29 apr. '18 |
| Johan | Het was een mooie start vanaf je thuisadres vanmiddag.… | 29 apr. '18 |
| Riné | Hey Orry, Het was een mooi afscheid en waardige "start"… | 29 apr. '18 |
| Kees Hermans | Hoi Orne, wat een schitterend doel. Het wordt een… | 29 apr. '18 |
| Jan van Kuik | Ff indribbelen Orné. Geniet ervan. Hgr! | 29 apr. '18 |
| Harry van Limpt | Het kwartje is gevallen: Onlangs zagen Petra en ik… | 29 apr. '18 |
| John | Orne’, heel veel succes met het lopen van de camino.… | 29 apr. '18 |
| Gerrie Schel | Spannende dag vandaag, het begin van een avontuur.… | 29 apr. '18 |
| Henrie Schel | De eerste stempel is binnen, op naar de volgende 💪 | 29 apr. '18 |
| Richard Kerkman | Orné, ik wens je een mooie en inspirerende reis toe.… | 29 apr. '18 |
| Sjef van der Heijden. | Goei begin is het halve werk zeggen ze ooit... en… | 28 apr. '18 |
| Heidi 😚 | Het was een mooi begin van de dag. Een gastvrij ontvangst… | 28 apr. '18 |
| Carin luijten | Hoi orne heel veel succes met je reis spannend,spannend.… | 28 apr. '18 |
| Wil Heesters | Succes Orne, zo te lezen ben je er klaar voor. Ik… | 27 apr. '18 |
| Ronald Maandonks | beste Orne, heel veel respect man! succes en ik ga… | 26 apr. '18 |
| Henk van gestel | beste orne ik heb respect voor jou. 2600 km. dit ga… | 25 apr. '18 |
| Peer Kokken | Succes, maar vooral GENIETEN. Misschien zie ik je… | 25 apr. '18 |
| Richard Simons | Succes orne! Maak ook maar mooie plaatjes onderweg😉 | 25 apr. '18 |
| Roberta Desbarida | Hoi Orne, ik heb heerlijk jouw verhalen zitten lezen.… | 24 apr. '18 |
| Jenny | Hoi Orne Wat een leuke verhalen, ik ga je zeker volgen… | 24 apr. '18 |
| René Heinrichs | Fijn om te lezen hoe jouw voorbereidingen verder gaan,… | 23 apr. '18 |
| Maarten | Beste Orne, Ik dacht pas aan je en vroeg me af, of… | 23 apr. '18 |
| Marloes van Amelsfort | Geweldig Orné, wat heb je dit toch prachtig geschreven.… | 23 apr. '18 |
| DutchKiwi Elma | Hi Orne, Ik ben op je blog gekomen via de link op… | 23 apr. '18 |
| John | Hee Orné. Ik vind dit ongelooflijk sterk van je.… | 22 apr. '18 |
| Theo Koppers | Orné, Ik hoop van harte dat het onderweg zijn, de… | 20 apr. '18 |
| Truus van dooren | orne ik doe vandaag nog een berichtje een speciale… | 19 apr. '18 |
| Michel Florie | Wat een uitdaging Orné en wat mooi dat je dit mag… | 19 apr. '18 |
| Henrie Schel | Orné, wat een mooi verhaal en wat een passie. Na… | 18 apr. '18 |
| Bart Bruijns | Orne, wat een mooi verhaal heb je weer geschreven!… | 18 apr. '18 |
| Markie mark | Mooi verhaal Orne!! Heel erg veel succes met al je… | 18 apr. '18 |
| Ries | mooi geschreven ook. Wens je een goede wandeling toe… | 17 apr. '18 |
| Jan van Kuik | Wouw Orné, volgens mij ben je er helemaal klaar voor.… | 17 apr. '18 |
| Marion van der Heijden | Mooi plan. Wat kan je mooi schrijven! Succes met deze… | 23 mrt. '18 |
| Karien Wissink | Mooie uitdaging! Heel veel fijne ervaringen en mooie… | 20 feb. '18 |
| Riet Gevers-van Limpt | Op aanraden van jou moeder, mijn vriendin Truus, ben… | 28 jan. '18 |
| Philomeen Huybregts | Wauw, Orné, een fascinerend verhaal. Wat mooi dat… | 24 jan. '18 |
| Marius | hey pater orne, mooi verhaal ! Ik ga je zeker volgen. | 22 jan. '18 |
| Corry Vosters | Heel mooi verhaal Orné, Ik ga je zeker volgen maar… | 22 jan. '18 |
| Toos | Heel mooi verhaal. Ik zal je zeker volgen en ga zo… | 22 jan. '18 |
| Carl | Wens je heel veel succes met je verdere voorbereidingen.… | 20 jan. '18 |
| Jan | Puzzle stukjes beginnen op zijn plaats te vallen Orry.… | 17 jan. '18 |
| Heidi | Elk mens heeft recht om te bezinnen.....op wat voor… | 16 jan. '18 |
| Truus van dooren | orne wat een mooi verhaal als jij iets wild dan wil… | 16 jan. '18 |
| Karin | Mooi en fijn om je te volgen via je blog, wat een… | 16 jan. '18 |
| Magda | Indrukwekkend geschreven Orne, naar mijn idee ben… | 16 jan. '18 |

- Céline van den Nagel: Orné, wat prachtig geschreven.…
- Joyce: Lieve Orry, Wat een prachtige…
- Maarten: Beste Orne, Deze missie is…
- Maria Franssen: Eindelijk heb ik de tijd…
- Jan: Wat een prestatie je mag…
Alle reacties »