Reacties

Reacties 1101 - 1150 van 1164

Naam Reactie Datum
Angelie Hoi Orne. Ik zag je interview in het dorpskrantje.… 30 apr. '18
Toos en Ben Hoi buurman, helaas konden wij jou zondag niet uitzwaaien… 30 apr. '18
Tante Sjan Bon Voyage!!!!!!!!! 30 apr. '18
Ruud De kop is eraf. Heel veel succes broertje. 30 apr. '18
Rob Geniet ervan. Veel succes. Groetjes Rob, Vi en Kevin 29 apr. '18
Johan Het was een mooie start vanaf je thuisadres vanmiddag.… 29 apr. '18
Riné Hey Orry, Het was een mooi afscheid en waardige "start"… 29 apr. '18
Kees Hermans Hoi Orne, wat een schitterend doel. Het wordt een… 29 apr. '18
Jan van Kuik Ff indribbelen Orné. Geniet ervan. Hgr! 29 apr. '18
Harry van Limpt Het kwartje is gevallen: Onlangs zagen Petra en ik… 29 apr. '18
John Orne’, heel veel succes met het lopen van de camino.… 29 apr. '18
Gerrie Schel Spannende dag vandaag, het begin van een avontuur.… 29 apr. '18
Henrie Schel De eerste stempel is binnen, op naar de volgende 💪 29 apr. '18
Richard Kerkman Orné, ik wens je een mooie en inspirerende reis toe.… 29 apr. '18
Sjef van der Heijden. Goei begin is het halve werk zeggen ze ooit... en… 28 apr. '18
Heidi 😚 Het was een mooi begin van de dag. Een gastvrij ontvangst… 28 apr. '18
Carin luijten Hoi orne heel veel succes met je reis spannend,spannend.… 28 apr. '18
Wil Heesters Succes Orne, zo te lezen ben je er klaar voor. Ik… 27 apr. '18
Ronald Maandonks beste Orne, heel veel respect man! succes en ik ga… 26 apr. '18
Henk van gestel beste orne ik heb respect voor jou. 2600 km. dit ga… 25 apr. '18
Peer Kokken Succes, maar vooral GENIETEN. Misschien zie ik je… 25 apr. '18
Richard Simons Succes orne! Maak ook maar mooie plaatjes onderweg😉 25 apr. '18
Roberta Desbarida Hoi Orne, ik heb heerlijk jouw verhalen zitten lezen.… 24 apr. '18
Jenny Hoi Orne Wat een leuke verhalen, ik ga je zeker volgen… 24 apr. '18
René Heinrichs Fijn om te lezen hoe jouw voorbereidingen verder gaan,… 23 apr. '18
Maarten Beste Orne, Ik dacht pas aan je en vroeg me af, of… 23 apr. '18
Marloes van Amelsfort Geweldig Orné, wat heb je dit toch prachtig geschreven.… 23 apr. '18
DutchKiwi Elma Hi Orne, Ik ben op je blog gekomen via de link op… 23 apr. '18
John Hee Orné. Ik vind dit ongelooflijk sterk van je.… 22 apr. '18
Theo Koppers Orné, Ik hoop van harte dat het onderweg zijn, de… 20 apr. '18
Truus van dooren orne ik doe vandaag nog een berichtje een speciale… 19 apr. '18
Michel Florie Wat een uitdaging Orné en wat mooi dat je dit mag… 19 apr. '18
Henrie Schel Orné, wat een mooi verhaal en wat een passie. Na… 18 apr. '18
Bart Bruijns Orne, wat een mooi verhaal heb je weer geschreven!… 18 apr. '18
Markie mark Mooi verhaal Orne!! Heel erg veel succes met al je… 18 apr. '18
Ries mooi geschreven ook. Wens je een goede wandeling toe… 17 apr. '18
Jan van Kuik Wouw Orné, volgens mij ben je er helemaal klaar voor.… 17 apr. '18
Marion van der Heijden Mooi plan. Wat kan je mooi schrijven! Succes met deze… 23 mrt. '18
Karien Wissink Mooie uitdaging! Heel veel fijne ervaringen en mooie… 20 feb. '18
Riet Gevers-van Limpt Op aanraden van jou moeder, mijn vriendin Truus, ben… 28 jan. '18
Philomeen Huybregts Wauw, Orné, een fascinerend verhaal. Wat mooi dat… 24 jan. '18
Marius hey pater orne, mooi verhaal ! Ik ga je zeker volgen. 22 jan. '18
Corry Vosters Heel mooi verhaal Orné, Ik ga je zeker volgen maar… 22 jan. '18
Toos Heel mooi verhaal. Ik zal je zeker volgen en ga zo… 22 jan. '18
Carl Wens je heel veel succes met je verdere voorbereidingen.… 20 jan. '18
Jan Puzzle stukjes beginnen op zijn plaats te vallen Orry.… 17 jan. '18
Heidi Elk mens heeft recht om te bezinnen.....op wat voor… 16 jan. '18
Truus van dooren orne wat een mooi verhaal als jij iets wild dan wil… 16 jan. '18
Karin Mooi en fijn om je te volgen via je blog, wat een… 16 jan. '18
Magda Indrukwekkend geschreven Orne, naar mijn idee ben… 16 jan. '18

1  « Vorige 19 20 21 22 23 24 Volgende »