Reacties
Reacties 1001 - 1050 van 1164
| Naam | Reactie | Datum |
|---|---|---|
| Cor Zelf | Orry als ik veel Leffe drink herstel ik ook altijd… | 7 mei '18 |
| Jos Verluyten | Fijn dat je 's morgens en 's avondse samen… | 6 mei '18 |
| Tante Sjan | En toen was t tijd voor eeeeen Leffe | 6 mei '18 |
| Fons Van Brakel | Hoi Orne, je bent goed op weg en zo te lezen in een… | 6 mei '18 |
| Monique Duitsers | Orne, wat kun jij je belevenissen goed opschrijven! | 6 mei '18 |
| Anjo | Krijg dorst van de verhalen over al dat fijne bier.… | 6 mei '18 |
| Jos M | Dag Orné Ben blij dat je na een week stappen nog… | 6 mei '18 |
| Tante Sjan | Goed bezig | 6 mei '18 |
| Stan van Limpt | Lekker bezig Orné. Ga zo door en geniet er van. | 6 mei '18 |
| Jan van Kuik | Beste orné, inmiddels een week op pelgrimage.. mooie… | 6 mei '18 |
| Paula Keessen | Weet je toevallig ook hoeveel van die 1500aankomen… | 6 mei '18 |
| Anjo | Succes vandaag. Ik hou het wel bij een rondje Texel… | 6 mei '18 |
| Marian en Wim Brundel | Leuk om jou verslag te lezen, wij Marian en Wim uit… | 6 mei '18 |
| Marian | Orne, geweldig om jou verhaal te lezen. Prachtig lijkt… | 6 mei '18 |
| Frans | Door rustig aan te doen en te genieten hou je het… | 6 mei '18 |
| Koos | Nou, dank je wel voor je uitleg. Nu nog onthouden🙄. | 6 mei '18 |
| Roberta Desbarida | Orne, ik zit gewoon te wachten ... om je volgende… | 6 mei '18 |
| Philomeen Huybregts | Uit je mooie verhalen klinken mooie ervaringen. Koester… | 6 mei '18 |
| Jenny | Wat een leuke verrassing gefeliciteerd met je jubileum… | 5 mei '18 |
| Toos | Dank voor de uitleg van holle wegen aan Koos. Maar… | 5 mei '18 |
| Carola | Ha Orne. Vandaag voor de eerste keer WiFi tijdens… | 5 mei '18 |
| Cees tops | Cees en Riet Orne we volgen je op de voet geweldig… | 5 mei '18 |
| Hans van Tilborg | Orne, morgen heb je er een week opzitten. Jij hebt… | 5 mei '18 |
| Ries | gefeliciteerd met je jubileum !!!! | 5 mei '18 |
| Ries | blijf je volgen. Je schrijft leuk. Succes met je belevenissen.. | 5 mei '18 |
| Cor Zelf | Proficiat ouwe soldaat | 5 mei '18 |
| Wendy | Gefeliciteerd!!! | 5 mei '18 |
| Anita and Ad Hendriks | Orne I am reading your blog at home in New Zealand.… | 5 mei '18 |
| Tante Sjan | Buan Camino | 5 mei '18 |
| Henrie Schel | Hee Orry, het is vandaag 5 mei en jij loopt je vrijheid… | 5 mei '18 |
| Jos Verluyten | Orne, heel herkenbaar voor mij: je loopt verkeerd… | 5 mei '18 |
| Marian | Wat leuk en interessant om jouw verhalen te lezen,… | 5 mei '18 |
| Anjo | Succes voor vandaag. (Bevrijdingsdag) | 5 mei '18 |
| Kees Hermans | Wat fijn om je verhalen te lezen het voelt alsof ik… | 5 mei '18 |
| Fred de Wit | Hi Orne, sinds gisteren volg ik jou ook. Respect man… | 5 mei '18 |
| Cor Zelf | Orry je moet schrijver worden. Mooi verhaal. Tot morgen.… | 5 mei '18 |
| Koos | Mooi verhaal weer. Nog effe een vraagje; wat bedoel… | 5 mei '18 |
| Tante Sjan | NU IN CAMINO GR Tante Sjan en Ome Wiet | 4 mei '18 |
| Heleen Van Dooren | Superleuk van Heidi en je collega's. 36 jaar… | 4 mei '18 |
| Ome Jan en tante trees | Hoi Orne, hartelijk gefeliciteerd met je 36 jarig… | 4 mei '18 |
| Truus van dooren | orne wat leuk die reacties op jou verhalen je kunt… | 4 mei '18 |
| Peter van den Hout | Ha Orne! Ook wij hadden een leuke dag (ff buitenspelen… | 4 mei '18 |
| Heidi 😚 | Wat een mooie dag was het gisteren! :) Wat een super… | 4 mei '18 |
| Riné | Hey Orry, wat een leuke verrassing he?!!! Na een werkbezoek… | 4 mei '18 |
| Frans | Gefeliciteerd Orry, succes met voortzetting van je… | 4 mei '18 |
| Carin luijten | SUPRISE SUPRISE ORNE GEFELICITEERD MET JE GOUDEN PLAK… | 4 mei '18 |
| Jan van Hees | Festina Lente Kent U de Vlaamse zanger Willem Vermandere… | 4 mei '18 |
| Fons Van Brakel | Van harte gefeliciteerd heerlijk om zo verrast te… | 4 mei '18 |
| DutchKiwi Elma | Van harte gefeliciteerd met je jubileum. Even helemaal… | 4 mei '18 |
| Ad | Proficiat met je gouden medaille! Het was een heel… | 4 mei '18 |

- Céline van den Nagel: Orné, wat prachtig geschreven.…
- Joyce: Lieve Orry, Wat een prachtige…
- Maarten: Beste Orne, Deze missie is…
- Maria Franssen: Eindelijk heb ik de tijd…
- Jan: Wat een prestatie je mag…
Alle reacties »