Reacties
Reacties 351 - 400 van 1164
| Naam | Reactie | Datum |
|---|---|---|
| Jan van Hees | Een beetje jaloers op uw camino ben ik vanmorgen maar… | 17 jul. '18 |
| Anjo | Veel plezier vandaag. Goed wandel weer en vooral blijven… | 17 jul. '18 |
| Michel en Adrie Florie | We zien Santiago steeds dichterbij komen, nog ruim… | 17 jul. '18 |
| Jos Verluyten | Beste Orne, Atapuerca betekent dat je morgen in Burgos… | 17 jul. '18 |
| Anton v. Limpt | Hoi Orne, Ga zo door in je eigen tempo. En we volgen… | 16 jul. '18 |
| Henny Vosters | Ongelooflijk. Topper💪💐💐💐💐💐💐💐 | 16 jul. '18 |
| Robert Breen | Ff lekker rusten, doe je goed man | 16 jul. '18 |
| Robert Breen | Still going strong Orry | 16 jul. '18 |
| Peter van den Hout | Hallo Orne. Je gaat nog als een speer en zit volgens… | 16 jul. '18 |
| Anjo | Fijne rustdag. Even lekker bijkomen . Geniet ervan. | 16 jul. '18 |
| Toos | Hopelijk goed uitgerust en weer energie voor de volgende… | 15 jul. '18 |
| Truus van dooren | hallo orne goed dat je een rustdag hebt dan kun je… | 15 jul. '18 |
| Gerrie Schel | Jij ook een heel fijn weekend Orne, geniet van je… | 15 jul. '18 |
| Ome Jan en tante trees | Hoi Orne, Groot gelijk dat je vandaag 'n rustdag… | 15 jul. '18 |
| Frans | Hoi Orry, Ik zie dat je nog geen 600 kilometer verwijderd… | 15 jul. '18 |
| Ria janssen en willy maes | orné groot gelijk dat U dat op Uw tempo doet U brengt… | 15 jul. '18 |
| Carin luijten | Ola orne das mooi een rustdag onder de zon geniet… | 14 jul. '18 |
| Henk en Tonny | Ha Orne. Geniet er maar van en maandag weer uitgerust… | 14 jul. '18 |
| Maria Franssen | Ik wens je een mooie rustdag in Belorado. | 14 jul. '18 |
| Heleen Van Dooren | Geniet van je rustdag, lekker ontspannen en maandag… | 14 jul. '18 |
| Jos M | Bij het lezen van je dagoverzicht in welke temperaturen… | 14 jul. '18 |
| Marloes van Amelsfort | Geniet van je welverdiende rustdag! | 14 jul. '18 |
| Jan van Hees | Rust roest niet in dit geval. Buen dia libre y para… | 14 jul. '18 |
| Marian | 🤓 fijne zon-rustdag. Dat houdt de moed er in. Gr.Marian. | 14 jul. '18 |
| Henri Otte | Hou je haaks, en ook voor jou een fijne zondag!! | 14 jul. '18 |
| Truus van dooren | qrne weer genoten van je mooi verhaal je doet het… | 14 jul. '18 |
| Anjo | Gaat nog steeds goed Orne .Zolang je kan schrijven… | 14 jul. '18 |
| Pauline | Ongehaast. Je hebt een mooie slogan aan het begin… | 14 jul. '18 |
| Elza Vis | Ik heb respect voor je Orne. Je doet het goed en ik… | 13 jul. '18 |
| Jo | Hoi orney Je verhalen zijn erg mooi om te lezen en… | 13 jul. '18 |
| Johan Temmerman | Ja Orné, je gaat vooruit...je gaat verbazend goed… | 13 jul. '18 |
| Jan van Hees | Jacobus loopt niet weg dus op tijd ho houden. Op WeerRadar,… | 13 jul. '18 |
| Markie mark | Echt heel knap Orne! Het blijft leuk om je blog je… | 13 jul. '18 |
| Maria Franssen | Je loopt bijna sneller dan ik kan lezen. Ik liep ongeveer… | 13 jul. '18 |
| D'hondt Piet | Respect Orne voor de mooie verhalen en blij jou te… | 13 jul. '18 |
| Henrie Schel | Hoi Orne, petje af hoor voor die afstanden. Wat ik… | 13 jul. '18 |
| Anjo | Heb niets met stieren vechten. Naja cultuur.... Fijne… | 13 jul. '18 |
| Marian en Wim Brundel | Orne geweldig zo als jij het beschrijft en knap de… | 12 jul. '18 |
| Johan Temmerman | Ja Orné...elke dag meer bewondering voor jou en je… | 12 jul. '18 |
| Toos | Ongelooflijk hoe je het doet. Geweldig man 😊 | 12 jul. '18 |
| Jan van Hees | Gezien de temperaturen, de soms beroerde toestand… | 12 jul. '18 |
| Jos Verluyten | Orne, is dat wel leuk zo in de donkerte al vertrekken?… | 12 jul. '18 |
| Jan van Hees | Engeland - Kroatie : 1 - 2 na verlenging. Buen camino. | 11 jul. '18 |
| Henny Vosters | Jij bent de winnaar. Kroatië op 2 topper💪💪 | 11 jul. '18 |
| Ed | De wedstrijd is nog steeds bezig. Wie zal het winnen?… | 11 jul. '18 |
| Robert Breen | Verstandig Orry, neem je rust. | 11 jul. '18 |
| Robert Breen | Bijzonder om een Alpenweide in de Pyreneeën tegen… | 11 jul. '18 |
| Lysandra Wiersma | Hallo Orné, ik geniet van je verhalen en belevenissen.… | 11 jul. '18 |
| Cor Zelf | €14,-, inclusief avondmaaltijd. Ik neem aan dat… | 11 jul. '18 |
| Anjo | Mooi vroeg uit de veren. Maar wat je zegt in de ochtend… | 11 jul. '18 |

- Céline van den Nagel: Orné, wat prachtig geschreven.…
- Joyce: Lieve Orry, Wat een prachtige…
- Maarten: Beste Orne, Deze missie is…
- Maria Franssen: Eindelijk heb ik de tijd…
- Jan: Wat een prestatie je mag…
Alle reacties »