Reacties

Reacties 351 - 400 van 1164

Naam Reactie Datum
Jan van Hees Een beetje jaloers op uw camino ben ik vanmorgen maar… 17 jul. '18
Anjo Veel plezier vandaag. Goed wandel weer en vooral blijven… 17 jul. '18
Michel en Adrie Florie We zien Santiago steeds dichterbij komen, nog ruim… 17 jul. '18
Jos Verluyten Beste Orne, Atapuerca betekent dat je morgen in Burgos… 17 jul. '18
Anton v. Limpt Hoi Orne, Ga zo door in je eigen tempo. En we volgen… 16 jul. '18
Henny Vosters Ongelooflijk. Topper💪💐💐💐💐💐💐💐 16 jul. '18
Robert Breen Ff lekker rusten, doe je goed man 16 jul. '18
Robert Breen Still going strong Orry 16 jul. '18
Peter van den Hout Hallo Orne. Je gaat nog als een speer en zit volgens… 16 jul. '18
Anjo Fijne rustdag. Even lekker bijkomen . Geniet ervan. 16 jul. '18
Toos Hopelijk goed uitgerust en weer energie voor de volgende… 15 jul. '18
Truus van dooren hallo orne goed dat je een rustdag hebt dan kun je… 15 jul. '18
Gerrie Schel Jij ook een heel fijn weekend Orne, geniet van je… 15 jul. '18
Ome Jan en tante trees Hoi Orne, Groot gelijk dat je vandaag 'n rustdag… 15 jul. '18
Frans Hoi Orry, Ik zie dat je nog geen 600 kilometer verwijderd… 15 jul. '18
Ria janssen en willy maes orné groot gelijk dat U dat op Uw tempo doet U brengt… 15 jul. '18
Carin luijten Ola orne das mooi een rustdag onder de zon geniet… 14 jul. '18
Henk en Tonny Ha Orne. Geniet er maar van en maandag weer uitgerust… 14 jul. '18
Maria Franssen Ik wens je een mooie rustdag in Belorado. 14 jul. '18
Heleen Van Dooren Geniet van je rustdag, lekker ontspannen en maandag… 14 jul. '18
Jos M Bij het lezen van je dagoverzicht in welke temperaturen… 14 jul. '18
Marloes van Amelsfort Geniet van je welverdiende rustdag! 14 jul. '18
Jan van Hees Rust roest niet in dit geval. Buen dia libre y para… 14 jul. '18
Marian 🤓 fijne zon-rustdag. Dat houdt de moed er in. Gr.Marian. 14 jul. '18
Henri Otte Hou je haaks, en ook voor jou een fijne zondag!! 14 jul. '18
Truus van dooren qrne weer genoten van je mooi verhaal je doet het… 14 jul. '18
Anjo Gaat nog steeds goed Orne .Zolang je kan schrijven… 14 jul. '18
Pauline Ongehaast. Je hebt een mooie slogan aan het begin… 14 jul. '18
Elza Vis Ik heb respect voor je Orne. Je doet het goed en ik… 13 jul. '18
Jo Hoi orney Je verhalen zijn erg mooi om te lezen en… 13 jul. '18
Johan Temmerman Ja Orné, je gaat vooruit...je gaat verbazend goed… 13 jul. '18
Jan van Hees Jacobus loopt niet weg dus op tijd ho houden. Op WeerRadar,… 13 jul. '18
Markie mark Echt heel knap Orne! Het blijft leuk om je blog je… 13 jul. '18
Maria Franssen Je loopt bijna sneller dan ik kan lezen. Ik liep ongeveer… 13 jul. '18
D'hondt Piet Respect Orne voor de mooie verhalen en blij jou te… 13 jul. '18
Henrie Schel Hoi Orne, petje af hoor voor die afstanden. Wat ik… 13 jul. '18
Anjo Heb niets met stieren vechten. Naja cultuur.... Fijne… 13 jul. '18
Marian en Wim Brundel Orne geweldig zo als jij het beschrijft en knap de… 12 jul. '18
Johan Temmerman Ja Orné...elke dag meer bewondering voor jou en je… 12 jul. '18
Toos Ongelooflijk hoe je het doet. Geweldig man 😊 12 jul. '18
Jan van Hees Gezien de temperaturen, de soms beroerde toestand… 12 jul. '18
Jos Verluyten Orne, is dat wel leuk zo in de donkerte al vertrekken?… 12 jul. '18
Jan van Hees Engeland - Kroatie : 1 - 2 na verlenging. Buen camino. 11 jul. '18
Henny Vosters Jij bent de winnaar. Kroatië op 2 topper💪💪 11 jul. '18
Ed De wedstrijd is nog steeds bezig. Wie zal het winnen?… 11 jul. '18
Robert Breen Verstandig Orry, neem je rust. 11 jul. '18
Robert Breen Bijzonder om een Alpenweide in de Pyreneeën tegen… 11 jul. '18
Lysandra Wiersma Hallo Orné, ik geniet van je verhalen en belevenissen.… 11 jul. '18
Cor Zelf €14,-, inclusief avondmaaltijd. Ik neem aan dat… 11 jul. '18
Anjo Mooi vroeg uit de veren. Maar wat je zegt in de ochtend… 11 jul. '18

1  « Vorige 4 5 6 7 8 9 10 11 12 Volgende »  ...