Reacties
Reacties 301 - 350 van 1164
| Naam | Reactie | Datum |
|---|---|---|
| Dinant Keizers | Je leeft een leven in je leven. | 23 jul. '18 |
| Karien Wissink | Orne, Hou vol nu! Met het einddoel in zicht, kun je… | 23 jul. '18 |
| Kees Hermans | De laatste loodjes zijn zoals altijd weer het zwaarst.… | 22 jul. '18 |
| Rob | Festina Lente was het toch.Vasthouden.Buen Camino | 22 jul. '18 |
| Jos Verluyten | Heel goed idee, Orne, om een rustdag in te lassen;… | 22 jul. '18 |
| Elza Vis | Rustig aan Orne. Dan ga je het zeker halen. Valt niet… | 22 jul. '18 |
| Heidi 😚 | De film "The Way" lag vorig jaar Kerst bij… | 22 jul. '18 |
| Maria Franssen | Gelukkig dat het niet zo warm is als hier. Ik vind… | 22 jul. '18 |
| Anjo | Luisteren naar je lichaam. Soms moet het Orne. Morgen… | 22 jul. '18 |
| Pauline | Ik ga met Ed mee, prachtige film. Ik hoop dat je voet… | 22 jul. '18 |
| Ed | Zoals ik al eerder schreef, de film The Way is echt… | 22 jul. '18 |
| Robert Breen | Verstandig Orry. Zou echt enorm zonde zijn als je… | 22 jul. '18 |
| Robert Breen | Van die Jaqueline hebben ze afgelopen jaar een carnavalshit… | 22 jul. '18 |
| Jan van Hees | .... y mañana : el león de Reusel llegáras a León.… | 22 jul. '18 |
| Ome Jan en tante trees | Hoi Orne, geweldig hoe dat je het doet. Wij gaan er… | 22 jul. '18 |
| Johan | Goed zo topper. Even wat rust inbouwen voor de laatste… | 22 jul. '18 |
| Toos | Ondanks de saaie route, toch een gezellig eind op… | 22 jul. '18 |
| Johan | Hij gaat lekker Or. Je zult je avontuur straks gaan… | 22 jul. '18 |
| Robert Breen | Verstandig ff rustig aan en naar je lichaam luisteren... | 22 jul. '18 |
| Robert Breen | Dik in de 40km. Knap hoor... | 22 jul. '18 |
| Anjo | Fijn dat je niet elke dag alleen hoeft te lopen. Gezelschap… | 22 jul. '18 |
| Marian en Wim Brundel | Beste Orne, Hier bijft het maar warm de Nijmeegse… | 21 jul. '18 |
| Wendy | Je route zag er best saai uit zo langs die asfaltweg… | 21 jul. '18 |
| Jacqueline | Ik fiets momenteel de camino. Robert en Orne gisteren… | 21 jul. '18 |
| Corry Vosters | Wow Orne je gaat als een speer. Ben 4 dagen als toeschouwer… | 20 jul. '18 |
| Wendy | He topper! Even weer helemaal bij gelezen met je blog,… | 20 jul. '18 |
| Jan van Hees | Hadden jullie bij die temperatuur niet de neiging… | 20 jul. '18 |
| Tante Sjan | Ga zo door je kunt het!!!!!!!! | 20 jul. '18 |
| Paula Keessen | Zo grappig dat het jou lukt om steeds op tijd naar… | 20 jul. '18 |
| Wim van Gils | Vol bewondering lees ik elke dag ( meestal nog s’avonds… | 19 jul. '18 |
| Henny Vosters | Dank voor je mooie verhalen. Wat jij al bereikt heb… | 19 jul. '18 |
| Elza Vis | Wauw...je gaat de meseta bedwingen. Nu komt het erop… | 19 jul. '18 |
| Anjo | Fijne en vooral goede nachtrust. Voor morgen veel… | 19 jul. '18 |
| Maria Franssen | Dank je wel voor weer een mooi verhaal vol omgevingsbeschrijvingen… | 19 jul. '18 |
| Sjaan en jan van spreeuwel | FANTASTISCHE ORNE, 19 JULI 2018. IK BEWONDER JE MOED… | 19 jul. '18 |
| Anjo | Met mate lopen als je een zware inspanning hebt gehad.… | 19 jul. '18 |
| Jos Verluyten | Wat een fysieke krachten heb je, Orne! Met mijn camino… | 19 jul. '18 |
| Katrien | Wat een prachtige verhalen schrijf jij! Ik kan het… | 19 jul. '18 |
| Jan van Hees | Ik was dinsdag in Vessem al moe na 11km stofhappen… | 19 jul. '18 |
| Louise | Wat jammer dat je San Anton op een vroeg tijdstip… | 19 jul. '18 |
| Pauline | Hoedje af voor de afstanden die je aflegt. Hoop dat… | 19 jul. '18 |
| Toos | Al meer dan 2000 km. Gelopen. Ongeloooflijk...............Enorm… | 18 jul. '18 |
| Heidi 😚 | Alweer een mijlpaal....nou ja....zo'n 1250 mijlen… | 18 jul. '18 |
| Joyce | wow Orry! Wat heb je toch al een afstand afgelegd!!… | 18 jul. '18 |
| Hans | Goed bezig Or!! Succes op de Meseta! grtz Hans K | 18 jul. '18 |
| Marian | Hoi 🤓. Dappere dodo ,dit hoor je niet vaak meer… | 18 jul. '18 |
| Henrie Schel | Knap Orry maar denken wel aan Festina Volente. ...… | 18 jul. '18 |
| Markie mark | Wauw, flinke wandeling zeg. Maar nu heb je wel de… | 18 jul. '18 |
| Marian en Wim Brundel | Besre Orne wij zijn een beetje jaloers op jou wat… | 17 jul. '18 |
| Carin luijten | Ola orne supergoed bijna 2000 km ik doe het je niet… | 17 jul. '18 |

- Céline van den Nagel: Orné, wat prachtig geschreven.…
- Joyce: Lieve Orry, Wat een prachtige…
- Maarten: Beste Orne, Deze missie is…
- Maria Franssen: Eindelijk heb ik de tijd…
- Jan: Wat een prestatie je mag…
Alle reacties »