Reacties

Reacties 301 - 350 van 1164

Naam Reactie Datum
Dinant Keizers Je leeft een leven in je leven. 23 jul. '18
Karien Wissink Orne, Hou vol nu! Met het einddoel in zicht, kun je… 23 jul. '18
Kees Hermans De laatste loodjes zijn zoals altijd weer het zwaarst.… 22 jul. '18
Rob Festina Lente was het toch.Vasthouden.Buen Camino 22 jul. '18
Jos Verluyten Heel goed idee, Orne, om een rustdag in te lassen;… 22 jul. '18
Elza Vis Rustig aan Orne. Dan ga je het zeker halen. Valt niet… 22 jul. '18
Heidi 😚 De film "The Way" lag vorig jaar Kerst bij… 22 jul. '18
Maria Franssen Gelukkig dat het niet zo warm is als hier. Ik vind… 22 jul. '18
Anjo Luisteren naar je lichaam. Soms moet het Orne. Morgen… 22 jul. '18
Pauline Ik ga met Ed mee, prachtige film. Ik hoop dat je voet… 22 jul. '18
Ed Zoals ik al eerder schreef, de film The Way is echt… 22 jul. '18
Robert Breen Verstandig Orry. Zou echt enorm zonde zijn als je… 22 jul. '18
Robert Breen Van die Jaqueline hebben ze afgelopen jaar een carnavalshit… 22 jul. '18
Jan van Hees .... y mañana : el león de Reusel llegáras a León.… 22 jul. '18
Ome Jan en tante trees Hoi Orne, geweldig hoe dat je het doet. Wij gaan er… 22 jul. '18
Johan Goed zo topper. Even wat rust inbouwen voor de laatste… 22 jul. '18
Toos Ondanks de saaie route, toch een gezellig eind op… 22 jul. '18
Johan Hij gaat lekker Or. Je zult je avontuur straks gaan… 22 jul. '18
Robert Breen Verstandig ff rustig aan en naar je lichaam luisteren... 22 jul. '18
Robert Breen Dik in de 40km. Knap hoor... 22 jul. '18
Anjo Fijn dat je niet elke dag alleen hoeft te lopen. Gezelschap… 22 jul. '18
Marian en Wim Brundel Beste Orne, Hier bijft het maar warm de Nijmeegse… 21 jul. '18
Wendy Je route zag er best saai uit zo langs die asfaltweg… 21 jul. '18
Jacqueline Ik fiets momenteel de camino. Robert en Orne gisteren… 21 jul. '18
Corry Vosters Wow Orne je gaat als een speer. Ben 4 dagen als toeschouwer… 20 jul. '18
Wendy He topper! Even weer helemaal bij gelezen met je blog,… 20 jul. '18
Jan van Hees Hadden jullie bij die temperatuur niet de neiging… 20 jul. '18
Tante Sjan Ga zo door je kunt het!!!!!!!! 20 jul. '18
Paula Keessen Zo grappig dat het jou lukt om steeds op tijd naar… 20 jul. '18
Wim van Gils Vol bewondering lees ik elke dag ( meestal nog s’avonds… 19 jul. '18
Henny Vosters Dank voor je mooie verhalen. Wat jij al bereikt heb… 19 jul. '18
Elza Vis Wauw...je gaat de meseta bedwingen. Nu komt het erop… 19 jul. '18
Anjo Fijne en vooral goede nachtrust. Voor morgen veel… 19 jul. '18
Maria Franssen Dank je wel voor weer een mooi verhaal vol omgevingsbeschrijvingen… 19 jul. '18
Sjaan en jan van spreeuwel FANTASTISCHE ORNE, 19 JULI 2018. IK BEWONDER JE MOED… 19 jul. '18
Anjo Met mate lopen als je een zware inspanning hebt gehad.… 19 jul. '18
Jos Verluyten Wat een fysieke krachten heb je, Orne! Met mijn camino… 19 jul. '18
Katrien Wat een prachtige verhalen schrijf jij! Ik kan het… 19 jul. '18
Jan van Hees Ik was dinsdag in Vessem al moe na 11km stofhappen… 19 jul. '18
Louise Wat jammer dat je San Anton op een vroeg tijdstip… 19 jul. '18
Pauline Hoedje af voor de afstanden die je aflegt. Hoop dat… 19 jul. '18
Toos Al meer dan 2000 km. Gelopen. Ongeloooflijk...............Enorm… 18 jul. '18
Heidi 😚 Alweer een mijlpaal....nou ja....zo'n 1250 mijlen… 18 jul. '18
Joyce wow Orry! Wat heb je toch al een afstand afgelegd!!… 18 jul. '18
Hans Goed bezig Or!! Succes op de Meseta! grtz Hans K 18 jul. '18
Marian Hoi 🤓. Dappere dodo ,dit hoor je niet vaak meer… 18 jul. '18
Henrie Schel Knap Orry maar denken wel aan Festina Volente. ...… 18 jul. '18
Markie mark Wauw, flinke wandeling zeg. Maar nu heb je wel de… 18 jul. '18
Marian en Wim Brundel Besre Orne wij zijn een beetje jaloers op jou wat… 17 jul. '18
Carin luijten Ola orne supergoed bijna 2000 km ik doe het je niet… 17 jul. '18

1  « Vorige 3 4 5 6 7 8 9 10 11 Volgende »  ...