Reacties
Reacties 401 - 450 van 1164
| Naam | Reactie | Datum |
|---|---|---|
| Robert Breen | Spain here we come.... Jammer van de drukte. Vreemd… | 11 jul. '18 |
| Kim | Het is maar goed dat ik niet bij jou daar op zaal… | 10 jul. '18 |
| Jeanne Vrijsen | Dag Orne Ik volg je vanaf t begin en vind dat je erg… | 10 jul. '18 |
| Paula Keessen | Bij mij kwam de echte vermoeidheid pas thuis. Gelukkig… | 10 jul. '18 |
| Koos | Haa, goed luisteren naar jezelf. Volgens mij gaat… | 10 jul. '18 |
| Riné | Goeie keuze Orry! Je gaat heel goed, dus forceren… | 10 jul. '18 |
| Carin luijten | ola orne , In Pamplona zijn wij ook geweest bij die… | 10 jul. '18 |
| Elza Vis | Poeh, Orne. Het wordt pittig nu, lees ik. Rustig aan… | 10 jul. '18 |
| Riné | Zo, de eerste stappen in Spanje zijn gezet. Wat zal… | 10 jul. '18 |
| Riné | Hij gaat goed Orry! Nu het laatste deel van Frankrijk… | 10 jul. '18 |
| Marian | Hoi🤓 Vroeger met de 4 daagse van stichting jeugdbelangen… | 10 jul. '18 |
| Carin luijten | ola orne , muy bien oftewel heel mooi dat je er bent… | 10 jul. '18 |
| Jos Verluyten | Orne, zorg goed voor jezelf; uit eigen ervaring kan… | 10 jul. '18 |
| Pauline | ook ik mag je volgen vanaf dag 1 en ik ben een trouwe… | 10 jul. '18 |
| Herman Paardekooper | Dag Orné, ik volg je al lange tijd en lees je verhalen… | 10 jul. '18 |
| Anjo | Mooi hoor Orne. Veel plezier vandaag. | 10 jul. '18 |
| Toos | Toch weer een schitterend verhaal met veel geschiedenis… | 10 jul. '18 |
| Ries | blijft fantastisch je verhalen te lezen, gazo door… | 10 jul. '18 |
| Maria Franssen | Ik vind het bewonderenswaardig hoe je de Pyreneeen… | 9 jul. '18 |
| Truus van dooren | orne weer een mooi verhaal vandaag de zeventienhonderd… | 9 jul. '18 |
| Jan van Hees | Met grote belangstelling volg ik uw camino. Aan het… | 9 jul. '18 |
| Anjo | Goed rusten, lekker eten en morgen weer op tijd op… | 9 jul. '18 |
| Els | Hallo Orné, bijna 3,5 week geleden liep Eric waar… | 9 jul. '18 |
| Jos Verluyten | Beste Orne, het is inderdaad een schok en in eerste… | 8 jul. '18 |
| Sjef van der Heijden. | Nou nou Orry wat een avontuur maak je. Super hoe je… | 8 jul. '18 |
| Jan van Hees | Felicitaciones y buen camino en Espana. | 8 jul. '18 |
| Ed | Aangekomen in Spanje. Fantastisch gedaan. Vanmorgen,… | 8 jul. '18 |
| Paula Keessen | Ja, wat Louise zegt over die slaapzak! Of heb je nog… | 8 jul. '18 |
| Toos | Mooi dat je eerste "berg-etappe" zo goed… | 8 jul. '18 |
| Anjo | Veel plezier in Spanje. Succes met het vinden van… | 8 jul. '18 |
| Markie mark | Veel succes in Spanje Orry. Wat heb je al een flink… | 8 jul. '18 |
| Louise | Hi Orne, wij hadden in Larasoaña geen slaapplek en… | 8 jul. '18 |
| Cora | Ik hoop dat je bent uitgerust! Doe je de hele reis… | 7 jul. '18 |
| Hans | Een mooi plek bij Beilari. Zijn we ook geweest. Succes… | 7 jul. '18 |
| Michel en Adrie Florie | Wat mooi dat je dit punt hebt bereikt. Geweldig goed… | 6 jul. '18 |
| Carin luijten | Hoi orne je stukje nu pas gelezen wat mooi zoals je… | 6 jul. '18 |
| Carola | Knap gedaan Orne. Het gaat je in Spanje ook wel lukken.… | 6 jul. '18 |
| Maria Franssen | Ik wens je een mooie dag SJpdP. Beetje uitrusten en… | 6 jul. '18 |
| Anjo | Doe je ding vandaag. Veel plezier. | 6 jul. '18 |
| Kees Hermans | Het woordje rustdag nog weinig voorgekomen in je verslagen… | 6 jul. '18 |
| Marion van der Heijden | Geniet van je rustdag! Groeten van Thieu en Marion | 6 jul. '18 |
| Robert Breen | Wat maak je me nou een rustdag....... verstandig Orry | 6 jul. '18 |
| Frans | Kop op Orne, je gaat als een dolle en een keer wat… | 6 jul. '18 |
| Koos | Goh, je lijkt wel een ‘normaal’ ’ mens...😜.… | 6 jul. '18 |
| Marian en Wim Brundel | Heerlijk even rust voor de zwaarste etappe die jou.te… | 5 jul. '18 |
| Jan van Hees | Vroeg in de middag was ik in de Jacobushoeve in Vessem,… | 5 jul. '18 |
| Ome Jan en tante trees | Het is tijd dat je 'n rustdag neemt. Je hebt… | 5 jul. '18 |
| Elza Vis | Je mag ook trots zijn op jezelf, Orné !!!!! Heel… | 5 jul. '18 |
| Tante Trees en Ome Louis | Inderdaad even een rustdag en alles even laten relativeren,… | 5 jul. '18 |
| Johan Temmerman | Groot gelijk Orné. A demain. Geniet maar eens volop… | 5 jul. '18 |

- Céline van den Nagel: Orné, wat prachtig geschreven.…
- Joyce: Lieve Orry, Wat een prachtige…
- Maarten: Beste Orne, Deze missie is…
- Maria Franssen: Eindelijk heb ik de tijd…
- Jan: Wat een prestatie je mag…
Alle reacties »