Reacties
Reacties 251 - 300 van 1164
| Naam | Reactie | Datum |
|---|---|---|
| Jos Verluyten | Orne, met jouw verslag komen bij mij heel veel herinneringen… | 26 jul. '18 |
| Heleen Van Dooren | Gefeliciteerd met Teun. Nog even en je hebt je doel… | 26 jul. '18 |
| Marian | Proficiat met jullie Teun🤓. Je bent er bijna,je… | 26 jul. '18 |
| Toos | Proficiat met de verjaardag van Teun. En morgen genieten… | 26 jul. '18 |
| Maria Franssen | Weer een mooi verhaal. Toen der tijd vond ik het jammer… | 26 jul. '18 |
| Riné | Met de lelijke omgeving die je nu achter de rug heb,… | 26 jul. '18 |
| Riné | Wat een goede keuze Orry, om voor nieuwe schoenen… | 26 jul. '18 |
| Riné | Robert toch! | 26 jul. '18 |
| Riné | Alweer een duizendtal kilometers achter je Orry, maar… | 26 jul. '18 |
| Riné | In deze fase een dag van meer dan 40 km, met daarbij… | 26 jul. '18 |
| Robert Breen | Gefeliciteerd Orry, gelukkig zit dit geestdodende… | 26 jul. '18 |
| Riné | Hey Orry, ik ben even aan het bijtrekken met het lezen.… | 26 jul. '18 |
| Ome Jan en tante trees | Goede morgen Orne, hartelijk gefeliciteerd met de… | 26 jul. '18 |
| Simone | Op naar Cruz de Ferro, Komen nog mooie stukken aan!… | 26 jul. '18 |
| Cor Zelf | Orry, Alleerst gefeliciteerd!. Maar begrijp ik nou… | 26 jul. '18 |
| Anjo | Horizon in zicht. Hou je heel en vooral voorzichtig… | 26 jul. '18 |
| Michel en Adrie Florie | Verrasend dat het hoogte punt van de Camino nog moest… | 26 jul. '18 |
| Truus van dooren | hallo orne wat heb je weer een mooi verhaal en dan… | 25 jul. '18 |
| Truus van dooren | hallo orne wat heb je weer een mooi verhaal fijn om… | 25 jul. '18 |
| Jan van Hees | Op de naamdag van St. Jacobus werd in Vessem wederom… | 25 jul. '18 |
| Philomeen Huybregts | Leuk hoor, om steeds weer je dagboek te lezen. Mooi… | 25 jul. '18 |
| Alex | Hey Orne, alweer een mooi verhaal ondanks de wat saaie… | 25 jul. '18 |
| Robert Breen | Geen inloop problemen met je nieuwe schoenen. Dat… | 25 jul. '18 |
| Pauline | je zou toch verwachten dat met al die pelgrims te… | 25 jul. '18 |
| Anjo | Nieuwe booties. Soms is het niet anders en moet je… | 25 jul. '18 |
| Henk Dalsem | Hoi Orne, het blijft toch steeds weer boeiend om je… | 25 jul. '18 |
| Carin luijten | Sterkte orne met je nieuwe wandel Schoenen gaat dat… | 25 jul. '18 |
| Jos M | Fijn dat je nieuwe schoenen je niet in nauwe schoentjes… | 24 jul. '18 |
| Marian | He Orry, fijn dat je hak minder pijn doet,missie volbracht😇samen… | 24 jul. '18 |
| Marian | He Orry, Ik lees dat je hak,het goed heeft volgehouden,mijn… | 24 jul. '18 |
| Johan Temmerman | Hey Orné, Je bent Festina Lente toch nog niet vergeten.… | 24 jul. '18 |
| Toos | Fijn te horen dat je weinig of geen last meer hebt… | 24 jul. '18 |
| Wendy | Fijn dat je geen last meer hebt van je voet! He he...festina… | 24 jul. '18 |
| Hans van Tilborg | Beste Ornè, Het is al weer even geleden dat je wat… | 24 jul. '18 |
| Robert Breen | Geniet ff van het niks doen vandaag.... | 24 jul. '18 |
| Michel en Adrie Florie | Een heerlijke rustdag na de lange wandelingen van… | 24 jul. '18 |
| Jos M | Laat de pedicure maar eens goed met je voeten spelen,… | 23 jul. '18 |
| Pauline | Lieve Orné, rustig aan, blessures verschijnen sneller… | 23 jul. '18 |
| Heleen Van Dooren | De heilige Cornelis snap dat je daar even naar binnen… | 23 jul. '18 |
| Sandra | Bien camino Orne, zet hem op en geniet van de nieuwe… | 23 jul. '18 |
| Wendy | Lkkr genieten van je rustdag!!! | 23 jul. '18 |
| Toos | Goed rusten en je voeten laten verzorgen en dan weer… | 23 jul. '18 |
| Carola | Geniet van je rustdag. Geweldig wat je beleeft, vertelt… | 23 jul. '18 |
| Henrie Schel | Geniet ervan 😊 | 23 jul. '18 |
| Henrie Schel | Top Orné luister naar je lichaam en pak je rust.… | 23 jul. '18 |
| Markie mark | Zorg goed voor t voetje. Het is nu immers je belangrijkste… | 23 jul. '18 |
| Cor Zelf | ter info: pelgrims vormen geen kudde maar een troep.… | 23 jul. '18 |
| Anjo | Geniet van de rustdag. Lekker bijkomen en de accu… | 23 jul. '18 |
| Toos en Ben | Hou vol buurman, je bent al zo ver gekomen. Fantastisch… | 23 jul. '18 |
| Truus van dooren | goeie morgen orne net je mooi verhaal weer gelezen… | 23 jul. '18 |

- Céline van den Nagel: Orné, wat prachtig geschreven.…
- Joyce: Lieve Orry, Wat een prachtige…
- Maarten: Beste Orne, Deze missie is…
- Maria Franssen: Eindelijk heb ik de tijd…
- Jan: Wat een prestatie je mag…
Alle reacties »